Известие

Collapse
No announcement yet.

Няма парно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ами освен да се заравяш под волана и да гледаш какво става там. Аз скоро си сменях кранчето на парното и най-удобната позиция е на колене извън колата и от кръста нагоре вътре Шегата настрана, моторчето мисля, че се крепи на три винта, откачи го и огледай. Лично аз не съм откачал моторчето, нека някой по-запознат каже, но мисля, че то контролира и кранчето и клапата с два лоста с пружини. Може да не са закачени както трябва тия лостове. Огледай добре и без псуване няма да стане. И маркучите от и към парното трябва не просто да са топли, а да парят, което ме подсеща да те питам-сигурен ли си, че ти загрява добре колата?

    Comment


    • #17
      Ами явно ще се гъзя.
      Колата се кара предимно извънградско, температурата е 75 градуса. След смяна на термостат преди години положението е същото.
      Но при 75 градуса трябва да е топло..беше топло.
      На място - 90 градуса същата работа.
      Alfa 156FL засилена
      Aprilia Shiver..т'ва е моторо Баце
      ALFA ROMEO 155 Super 2.0 16V
      e.x.HONDA CBR 929RR-152hp

      Comment


      • #18
        1-во да при 75градуса трябв да духа ОК като топлина
        2-ро 75 за ивънградски е малко дори и за дизелова кола.
        аз първата зима я карах с заминал термостат и беше даже по-зле - извънграда 60-65градуса макс,но след смяната с Бер (behr) всичко е ок- зимата колкото и да е студ (пробвано до -15) заковава на 87-88градуса (там започва да отваря термостат) а лятото при нормално каране си седи на 90
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #19
          Като я взех и аз си помислих,че е малко.
          Отидох в Але.. ауто взех един за 75 лъва и градусите същите.
          И така осма година вече.
          Ама си имах парно.
          Alfa 156FL засилена
          Aprilia Shiver..т'ва е моторо Баце
          ALFA ROMEO 155 Super 2.0 16V
          e.x.HONDA CBR 929RR-152hp

          Comment


          • #20
            перкат ког ати я пуска,ако е на 94-5 значи и таблото ти е ок..... свали си радиаторчето и го огледай и промии
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #21
              Днес свалих кранчето, прегледах лостчето за клапата, моторчето, всичко си работи . Още 3 месеца само и няма да ми трябва парно
              Alfa 156FL засилена
              Aprilia Shiver..т'ва е моторо Баце
              ALFA ROMEO 155 Super 2.0 16V
              e.x.HONDA CBR 929RR-152hp

              Comment


              • #22
                Някой може ли да каже (или покаже) къде точно се намира клапата за топло студено? Явно там е проблемът.
                Alfa 156FL засилена
                Aprilia Shiver..т'ва е моторо Баце
                ALFA ROMEO 155 Super 2.0 16V
                e.x.HONDA CBR 929RR-152hp

                Comment


                • #23
                  Ами на схемата гледах в Manual-те, че е точно над радиаторчето. И я контролира същото моторче, което отваря и затваря кранчето. Нека някой, който е разглабял целия климатик, да каже

                  Comment

                  Working...
                  X